Ένωση μυστική

Σε κοιτώ Θεέ μου.
Σε βλέπω παντού.
Υπάρχεις σε όλο μου το είναι.
Αυτήν την ώρα, την ωραιότερη,
όταν ο ήλιος κρύβεται θαρρείς,
στα σπλάχνα της γης,
αυτήν την ώρα σου μιλώ.

Μοναχικό δειλινό.
Η ομορφότερη ώρα στη θάλασσα.
Τότε που προτιμάς
να είσαι απλώς
το κύμα που χτυπάει στα βράχια,
το σύννεφο που αλλάζει χρώματα στον ουρανό,
ο αιθέρας που ανταμώνει με τα πουλιά.

Να είσαι κομμάτι μιας ένωσης μυστικής,
ο πρώτος καρπός του δέντρου,
ο σπόρος της καλλιέπειας,
που ανθίζει τη μια στιγμή,
την άλλη πεθαίνει
για να ξαναζήσει
αυτή τη μία και μοναδική στιγμή.

Ξέρω ότι με ακούς, Θεέ μου.
Ξέρω ότι ακούς τις προσευχές των ανθρώπων όλων.
Ακούω την απάντησή Σου μέσα στη σιωπή των λουλουδιών.
Μια χάρη σου ζητώ αυτήν την ώρα.
Δώσε μου Θεέ μου, κι εμένα
μία και μοναδική στιγμή μέσα στη μέρα,
για να τελειωθώ μαζί με την κτίση όλη.

Δώσε μου Θεέ μου, κι εμένα
μία και μοναδική στιγμή μέσα στη μέρα,
όπου θα εκπληρώνεται ο σκοπός της υπάρξεώς μου,
όπου θα γίνομαι το κρεσέντο μιας μουσικής συμφωνίας,
όπου θα έχει νόημα το πέρασμά μου σε αυτόν τον κόσμο.
Και δε θα σου ξαναζητήσω τίποτε άλλο πια για μένα.
Μόνο αυτό.

Να ζήσω αληθινά και τέλεια.
Μία και μοναδική στιγμή μέσα στη μέρα.
Κι ύστερα ας πεθαίνω στο χάος της αγωνίας,
για να βιώσω και πάλι
αυτή τη μία και μοναδική στιγμή,
όπως το σούρουπο ενώνει την ημέρα με τη νύχτα,
τελετουργικά, αργά κι αισθαντικά,
με τον ίδιο τρόπο να γίνω το δικό Σου ποίημα.

Μία και μοναδική στιγμή μέσα στη μέρα.
η στιγμή της τελειώσεώς μου
που θα ενώνει τη ζωή και το θάνατό μου,
θα ενώνει εμένα με την ανθρωπότητα,
θα ενώνει εμένα με Σένα
σ’ ένα διαρκές ταξίδι στην αιωνιότητα,
στο άπειρο του άπιαστου χωροχρόνου.

Δώσε μου Θεέ μου, κι εμένα
μία και μοναδική στιγμή μέσα στη μέρα,
όπου θα νιώσω το λόγο για κάθε γιατί,
όπου θα έχω την απάντηση στο πανανθρώπινο ερώτημα,
όπου όλα θα έχουν σκοπό και χαρά και ελευθερία και εκπλήρωση,
όπου δε θα είμαι πια εγώ, αλλά πρόσωπο ανώτερο από αυτό,
πρόσωπο στην απεικόνιση της δικής Σου αγιότητας και αγάπης.

 

Ελένη Στ. Μαυροπούλου

 

Συνάντησε τα Εθογραφήματα στα social media:
Facebook / Twitter

Σχολιάστε

My Orthodoxy

And He said, "Young man, I say to you, arise!"

Σημεία Καιρών

"Γρηγορείτε και προσεύχεσθε..."

ο Χριστιανός Ορθόδοξος

Δεν Ερευνώμεν, Πιστεύωμεν, η έρευνα είναι Αμαρτία

ΝΗΣΤΕΙΑ

Για τη νηστεία της Ορθόδοξης Εκκλησίας

ORTHODOXY IS LOVE ╰⊰¸¸.•¨* ST JOHN MAXIMOVITCH & ST BRIGIT OF IRELAND

PAINTING LEAVES IN ORTHODOXY - EASTERN ORTHODOX CHURCH ╰⊰¸¸.•¨* Abel-Tasos Gkiouzelis - http://gkiouzelis.wordpress.com - Email: gkiouz.anast@gmail.com - Feel free to email me…!

Ἀκολουθίες Ὀρθοδοξίας

μὲ βαθειὰ ἀγάπη στὴ Θ.Λατρεία τῆς Έκκλησίας μας

ΑΒΕΡΩΦ

Διαδικτυακό Θωρηκτό

iassis

Η ΑΣΘΕΝΕΙΑ ΚΑΝΟΝΑΣ..Η ΘΕΡΑΠΕΙΑ ΑΘΛΟΣ...Η ΙΑΣΙΣ ΤΟ ΖΗΤΟΥΜΕΝΟ..

A walk with my camera

all about human interests

ΈΛΕΥΣΙΣ - ένα ταπεινό ενδιαίτημα αθανασίας

...όσο τρέχω για ουρανό, τόσο μικραίνει η μέρα....

Αντικλείδι

Οι έξεις στο δρόμο της Αρετής

Χειμωνιάτικη Λιακάδα

Σκέψεις, απόψεις, προβληματισμοί και συναισθήματα. Στοχασμοί που ρίχτηκαν στο διαδίκτυο σαν μπουκάλια στο πέλαγος …

Macedonian Ancestry

"I thank the gods for being Greek" - Alexander the Great

Ένωση Μακεδόνων Κέρκυρας

Ο Μέγας Αλέξανδρος

Παιδείας Εγκώμιον

εκπαίδευση, μόρφωση, πολιτισμός, κοινωνία, επιστήμη, πολιτική, βιβλία

greek culture/ελληνικός πολιτισμός

Ασημίνα Ντέλιου/ Asimina Nteliou συγγραφέας/writer

Ιχνηλατώντας το καινό

Απόπειρες ιχνηλάτησης μιας κοινωνίας προσώπων

Εφημερίδα ΕΜΠΡΟΣ

Εβδομαδιαία εθνική εφημερίδα

patzaroula

nutrition - physical activity - motivation

ΙΕΡΟΣ ΝΑΟΣ ΕΥΑΓΓΕΛΙΣΤΡΙΑΣ ΛΙΒΑΔΕΙΑΣ

ΙΕΡΑ ΜΗΤΡΟΠΟΛΙΣ ΘΗΒΩΝ ΚΑΙ ΛΕΒΑΔΕΙΑΣ

Ἐνορία Ἁγίου Νικολάου Σιάτιστας

...περιήγηση & δρώμενα...

αἰέν ἀριστεύειν

Κι αν δεν μπορείς να κάμεις την ζωή σου όπως την θέλεις, τούτο προσπάθησε τουλάχιστον όσο μπορείς: μην την εξευτελίζεις

κοινωνία αξιών

πολιτική αξιών

ΕΛΛΑΣ

Ανεξάρτητη ενημέρωση

